Macedònia!!???

-M’han dit que s’han de cobrir les places per un Training-Course a Macedònia i que estan buscant gent perquè queda molt poquet per marxar i els falten voluntaris, a algú li interessa?!

10172626_10203579845643526_5436357451953224735_n

Em van dir això i ni m’ho vaig pensar, quina gran oportunitat! Una setmana en un entorn per descobrir: aprenent coses noves, expressant-nos amb tot el cos, convivint amb diverses cultures i compartint experiències, emocions i punts de vista amb tot tipus de persones provinents dels ambients més diferents.

Crec que a més a més de ser una mica aventura, aquest viatge ens proporcionarà noves eines d’educació, noves maneres de plantejar situacions i resoldre possibles problemes amb els que ens puguem trobar en la nostra vida quotidiana o en la nostra tasca de monitors a l’Esplai.

La veritat és que no em pot fer més il·lusió! I marxem en una setmana!!!!!!!!!!!!!
Clara Muntaner Virgili
Sant Just Desvern


No sóc de fer-me moltes expectatives davant el possibles esdeveniments de la meva vida perquè esperar massa d’un fet concret té el perill de que aquest et decebi. Però el que si faig abans d’alguna experiència encara per viure es omplir-me d’il·lusió, ganes i motivació per viure al màxim aquella aventura.
El projecte de Macedònia és un d’aquests casos. Realment no sé el que em depara per endavant durant aquests propers dies però del que no dubto és del esforç que faré per viure intensament tots i cada un dels detalls d’aquest viatge. I no només es tracta d’un viatge “material”, que diguéssim. No és simplement volar lluny de casa per aterrar a un altre país. Sinó que també és tracta d’una expedició cultural per tal de recórrer i indagar en camps i formes de coneixement molt diferents a les que estem acostumats a l’escola, l’institut o la universitat.

Així que, ara per ara, aquesta es la manera en la que projecto la meva aventura. No espero masses coses, però el que no em manca es la voluntat de créixer a través d’experiències insòlites.

Ara fa uns dies, vaig veure una pel·lícula en la qual una petita reflexió em va fer pensar en el projecte de Macedònia i em va motivar encara més per iniciar el meu viatge. M’agradaria compartir-la amb vosaltres.

<<Generalmente el resultado de todo esfuerzo poético está tan lejos de su autor que uno apenas puede creer que es una creación humana. En el caso de un actor, sin embargo, lo contrario es verdad. El actor es él su propia creación, su obra de arte. >> (Offret. Tarkovski)blogAquesta és una fotografia que vaig fer en un parc natural dels Països Baixos. La comparteixo perquè penso que és una profunda metàfora que reprodueix, íntimament, la capacitat de creixement d’una persona a través de certes experiències com es possible que sigui, en aquest cas, la de Macedònia.

